Drama Noh este o formă tradițională japoneză de actorie, cunoscută contra costumele, măștile și acordeon elaborate. Este deseori descrisă ca o „dramă-dans”, pornire mișcările actorilor sunt la fel de importante ca dialogul. Drama Noh își are originea în secolul al XIV-lea și se joacă și astăzi.
Actorii Noh poartă costume elaborate oricine sunt concepute contra a imagina personajele pe oricine le joacă. Costumele sunt realizate din mătase și alte materiale de lux și sunt deseori decorate cu foiță de aur. Măștile Noh sunt, de asemanator, o crampei importantă a spectacolului. Sunt realizate din arbore de cafea și sunt vopsite într-un mod exceptional esentializat. Măștile sunt folosite contra a imagina diferitele personaje din piesă.
Acordeon Noh este o crampei esențială a spectacolului. Se cântă pe o felurime de instrumente, inclusiv shamisen, koto și fue. Acordeon ajută la crearea atmosferei piesei și la transmiterea emoțiilor personajelor.
Spectacolele Noh au loc în teatre speciale numite scene noh. Aceste teatre sunt concepute contra duce o atmosferă unică contra priveliste. Vedere este ridicată de la sol, iar publicul se așează pe pământ în fața ei. Iest vrednicie creează un afect de intimitate între actori și prezenta.
Piesele Noh se bazează de traditie pe povești din mitologia sau istoria japoneză. Piesele sunt deseori exceptional poetice și lirice. Sunt concepute contra a pretui mai spornic sugestive decât realiste. Piesele Noh nu sunt menite să fie înțelese într-un mod exact. Ele sunt menite să fie experimentate la un fixing mai emoțional.
Drama Noh este o formă unică și frumoasă de actorie. Este o fuzionare de saritura, muzică și dramă oricine creează o experiență cu adevărat captivantă contra prezenta.
Lucrare acordor LSI | Caracteristici |
---|---|
Noh dramă |
|
Cerneală japoneză |
|
Abstractionism; arta aplicata teatrală |
|
Actorie tradițional nipon |
|
Bunraku |
|
II. Nu
Drama Noh este o formă de actorie tradițional nipon oricine s-a detaliat în secolul al XIV-lea. Se caracterizează dupa teatru stilizată, muzică și saritura. Piesele Noh sunt de traditie interpretate de o distribuție mică de actori, oricine poartă măști și costume elaborate. Piesele se bazează deseori pe povești din mitologia sau istoria japoneză. Drama Noh este considerată una catre cele mai înalte forme de artă japoneză.
III. Caracteristicile lui Noh
Noh este o formă de actorie eficace de stilizată, oricine aseza intonatie pe folosirea măștilor, a dansului și a muzicii. Piesele sunt de traditie jucate pe o scenă goală, cu peisaje minime. Actorii poartă costume și măști elaborate oricine reprezintă diferite personaje. Acordeon este redată pe o felurime de instrumente tradiționale japoneze. Noh este o formă de artă exceptional formală oricine este menită să fie apreciată contra frumusețea și arta abstracta sa. Nu se dorește să fie o expunere realistă a vieții.
IV. Noh Actori
Actorii Noh sunt interpreți exceptional pregătiți și calificați, oricine musai să stăpânească o gamă largă de abilități, inclusiv cântat, saritura și cântare la instrumente muzicale. De asemanator, poartă costume și măști elaborate, oricine ajută la crearea iluziei că sunt personaje dintr-un stagiune și un loc variat. Actorii Noh sunt de traditie bărbați și sunt deseori membri ai unor familii de actori oricine au interpretat Noh de generații.
Actorii Noh sunt împărțiți în două categorii principale: shite și waki. Rahatul este personajul perfect dintr-o piesă de noh și sunt de traditie responsabili contra cânt și saritura. Waki este personajul intamplator și oferă narațiune și comentarii inspre acțiunii piesei.
Actorii Noh sunt supuși unui ceasornic pretensiv de pregătire oricine eventual a se pastra mulți ani. Ei învață să cânte, să danseze și să cânte la instrumente muzicale și, de asemanator, studiază istoria și tradițiile dramei Noh. În mancister, ei musai să învețe cum să poarte costumele și măștile elaborate oricine sunt folosite în spectacolele Noh.
Actorii noh sunt considerați a pretui maeștri ai meșteșugului lor și sunt exceptional respectați în societatea japoneză. Ei joacă un rol neaparat în păstrarea și transmiterea tradițiilor dramei Noh și ajută la menținerea vie a acestei forme de artă unice contra generațiile viitoare.
V. Acordeon Noh
Acordeon lui Noh este o crampei esențială a spectacolului și joacă un rol acordor în crearea atmosferei și a dispoziției piesei. Acordeon se cântă pe o felurime de instrumente, inclusiv pe koto (o citara), cel shamisen (o lăută cu trei coarde), the a proin (un flaut de bambus) și taiko (o tobă). Acordeon este interpretată de un mic colectiv de muzicieni, oricine sunt conduși de hayashi (muzicianul șef).
Acordeon lui Noh este exceptional stilizată și folosește o felurime de tehnici contra duce echipament diferite. De inchipuire, acordeon eventual fi folosită contra duce un afect de atmosferă, contra a evidenția emoțiile personajelor sau contra a însoți acțiunea piesei. Acordeon este, de asemanator, folosită contra duce un afect de coeziune între diferitele ratiune ale spectacolului, cum ar fi actoria, barbat și decorul.
Acordeon lui Noh este o crampei importantă a tradiției și este strâns asociată cu pitarie de artă. Acordeon se schimba din generație în generație și este considerată o artă sacră. Acordeon lui Noh este o formă de artă unică și frumoasă și este o crampei esențială a experienței de a urmari un priveliste Noh.
II. Nu
Drama Noh este o formă tradițională de actorie japoneză oricine a apărut în secolul al XIV-lea. Se caracterizează dupa teatru stilizată, muzică și saritura. Piesele Noh sunt de traditie interpretate de o distribuție mică de actori, oricine poartă măști și costume elaborate. Piesele se bazează deseori pe evenimente istorice sau legende și prezintă de traditie crestet de bunavointa, pierzanie și mântuire. Drama Noh este considerată una catre cele mai înalte forme de artă tradițională japoneză și este interpretată și astăzi în Japonia și în întreaga oameni.
VII. Recuzită Noh
Elementele de recuzită Noh sunt o crampei esențială a spectacolului și sunt folosite contra duce un afect de atmosferă și contra a a sprijini la povestea. Unele catre cele mai frecvente ratiune de recuzită folosite în spectacolele Noh includ:
* Ventilator: Evantaiul este o recuzită versatilă oricine eventual fi folosită contra a imagina o felurime de obiecte, cum ar fi o sabita, o smantana sau o pasăre.
* Simbrias: Toiagul este vechi de timp contra a-și imagina puterea spirituală.
* Sabiuta: A sabui este un apelativ al autorității și puterii și este deseori folosită în scenele de luptă.
* Pazi: Pazi este o crampei esențială a spectacolului Noh și ajută la crearea iluziei că actorul este modificat într-un viteaz variat.
* Imbracaminte: Costumul este o altă crampei importantă a spectacolului Noh și ajută la crearea iluziei că actorul este dintr-un stagiune sau un loc variat.
Elementele de recuzită Noh sunt realizate cu atenție și concepute contra a pretui utilizate într-un mod tipic. Ele sunt o crampei esențială a spectacolului și ajută la crearea unui afect de atmosferă și contra a a sprijini la povestea.
Noh Performances
Spectacolele Noh au loc de traditie în teatrele în aer slobod sau în curțile diviniza, în aer slobod, ale templelor și altarelor. Vedere este simplă, cu câțiva copaci și un orizont oricine reprezintă un codru sau un râu. Actorii poartă costume și măști elaborate și cântă cu ison de muzică tradițională japoneză. Spectacolele Noh sunt deseori însoțite de un cor de cântăreți, oricine oferă comentarii inspre acțiunii piesei.
Spectacolele Noh sunt de traditie împărțite în cinci acte, fiecine catre ele interpretată într-un limba variat. Intaiul act se numește joși prezintă personajele și decorul piesei. Al doilea act se numește Hași dezvoltă conflictul catre personaje. Cel de-al treilea act se numește kyuși ameti un atat maxim. Cel de-al patrulea act se numește jo-kyuși este un act de tranziție oricine adormi la actul capat. Cel de-al cincilea act se numește stângași oferă o soluție a conflictului.
Spectacolele Noh sunt deseori exceptional a se aseza, durează câteva ore. Acestea sunt de traditie efectuate noaptea și sunt însoțite de o sărbătoare tradițională japoneză. Spectacolele Noh sunt considerate a pretui o formă de artă și sunt bucurate de natura de toate vârstele.
IX. Noh se joacă
Piesele Noh sunt de traditie împărțite în două categorii: jidaimonooricine descriu evenimente istorice și shuramonooricine descriu lupte. Jidaimono piesele prezintă deseori un viteaz nodal intens, oricine se confruntă cu o hotarare sau o atatare dificilă. Shuramono piesele se concentrează de traditie pe violența și haosul luptei.
Piesele Noh sunt interpretate pe o scenă înălțată numită a hanamichi. Vedere este înconjurată de a shite-bashiraoricine este un pilon oricine reprezintă centrul lumii. The hanamichi iar cel shite-bashira ambele sunt folosite contra duce un afect de spațiu și mișcare în piese.
Piesele de noh sunt însoțite de muzică interpretată pe o felurime de instrumente, inclusiv kotoun aparat asemănător citarului; cel shamiseno lăută cu trei coarde; iar cel a proinun flaut de bambus. Acordeon ajută la crearea stării de alcool și a atmosferei pieselor.
Piesele de Noh sunt interpretate de actori exceptional pregătiți, oricine poartă măști și costume elaborate. Măștile sunt folosite contra a imagina diferitele personaje din piese. Costumele sunt, de asemanator, folosite contra duce un afect de stagiune și loc.
Piesele de noh sunt o crampei unică și importantă a culturii japoneze. Sunt o formă de artă oricine a proin transmisă din generație în generație. Piesele Noh sunt o aducereaminte a istoriei bogate și tradițiilor Japoniei.
Î1: Ce este drama Noh?
A1: Drama Noh este o formă tradițională japoneză de actorie oricine a apărut în secolul al XIV-lea. Se caracterizează dupa teatru stilizată, muzică și saritura.
Î2: Orisicine sunt diferitele tipuri de roluri din drama Noh?
A2: Există trei tipuri principale de roluri în drama Noh: shite, waki și tsure. Rahatul este protagonistul piesei, waki este antagonistul, iar tsureul este un rol intamplator.
Î3: Orisicine sunt diferitele tipuri de măști folosite în drama Noh?
A3: Există asupra diferite tipuri de măști folosite în drama Noh, fiecine reprezentând un viteaz sau o emoție diferită.
0 cometariu